2010

Jaha, då var det nytt år.
2010.
Vad kommer att hända detta år?????
Ja, det får vi väl se.
Men en resa någonstans blir det iaf. Det är jag säker på.
Har kollat på massa resor under helgen.
Fast i år får vi ta en lite närmre, och inte lika dyr.
Just nu ligger Turkiet högt upp på listan.
Men vi får väl se.....



I övrigt har jag spanat in lite vårkataloger under dagarna.
Har väl hittat en del i HM:s katalog, men det blev en hel del sommarkläder i Thailand, så det får bli lite mindre i år.

Vår lilla eremitkräfta lever och mår bra. Fast vi borde kanske boka en resa till Thailand, så han får komma hem igen....eller vad tycker ni?

Till veckan börjar det lite nyttigare livet, för både mig och maken. Vore inte fel att bli av med lite. Vågen pekade inte direkt nedåt efter resan, för någon av oss.
Så som större delen av detta land, så kör även vi på måndag!!!!!

Ha det gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

Turkiet allstå? Trodde jag skulle få hänga med på långresa planerad av dig - du verkar va bra på det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback