Aktiv dag!

Oj vad aktiv jag har varit i dag.
Innan klockan var 11 hade diskmaskinen gått, tvättmaskinen, gamla tvätten omhändertagen och jag hade tagit mig igenom högen med stryktvätt. Dammsugaren hade fått en hel del motion och en deg stod på jäsning.
Sedan fick vi besök, och var ute och grillade korv och bröd till lunch. 5 limpor blev också färdiga i ugnen.
Efter det tog vi en härlig promenad i det vackra vädret.
Efter vårt besök åkt hem så satte jag fart med följande:

Yoga
Step up
Slalom
Backhoppning

Vad har ni gjort idag??????

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Tack för den!!!!!

Jag har varit på kalas hos mor som fyllde 86 år i går. Där åt jag två relativt stora bitar smörgåstårta, en bit vanlig tårta och en kaka. Den du.

Jag älskar dig också

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback