Läs och gråt

Jag länkar på min sida till en blogg om en tjej som heter Anna och som har cancer. Har följt denna blogg ett tag och insett hur hastigt livet kan ta andra vägar än man tänkt sig. Ibland har hon skrivit själv och ibland hennes man. Nu är hennes resa slut eller nästan slut, och familjen har samlas för att finnas hos henne till slutet. Så har ni en stund över, ta fram en näsduk och klicka er dit och läs. Glöm sedan inte att livet är skört, och ta vara på det här och nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Ja vad säger man. Var rädda om varandra...typ

Postat av: Pillargontanten

Jo, jag har ocksåå följt Anna ett tag, och det är jättesorgligt.

En, vad jag fått intrycket av, underbar människa, och mamma!

Postat av: Erika Ö

Nej jag orkar inte läsa såna bloggar - bara gråter hela tiden.

Postat av: BeccaQ

säger som Erika, jag hann typ läsa om slutet som kom idag och lite av inlägget under tills det var kört...

Postat av: Sussilusen

Det är desto ljusare på Råbäcksgatan 10. Kom in en sväng på fika.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback