Hemma

Helgen gick i ett rasande tempo och något bloggande hann jag inte med. Har iof bestämt att jag enbart skall blogga när det finns GOTT om tid. Det får inte ta tid från annat, då jag har upptäckt att man enkelt försvinner in i datorns värld en aning för länge. Och mina barn tycker att mamma sitter lite för mycket vid datorn, så så får det bli!

Men helgen har varit trevlig. Fått en del måsten gjorda och så en hel del festligheter. Har sett Sunset Boulevard. Den var jätte bra!
Har också avklarat ett släktkalas på lördagen. Det var också trevligt.

I dag är det måndag och lilla loppan och jag är hemma. Hon har varit lite risig i helgen. Bättre idag men vi har en krya-på-sig-dag hemma, så hon är fulladdad innan hon skall åter till dagis.

Denna vecka blir det sedan jobb för hela slanten, men nästa vecka då det är höstlov, tar vi oss lite ledigt.

Efter höstlovet börjar verkligen nedräkningen. Då är det bara en dryg månad kvar innan vi åker. Härligt!




Fast innan det skall jag och min kära mor en tur till Selma Spa också. Vår årligen återkommande höstaktivitet.
Och det skall också bli härligt!




Ha en trevlig arbetsvecka!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback