Ny fredag

Kan inte påstå att jag är så intresserad av att blogga nu för tiden. Har inte direkt något kul att förmedla.

Lilla loppana rum är klart och JÄTTE fint. Shoppade loss på IKEA förra helgen, så nu är allt nytt. Gissa om hon blev glad när det var klart.

Badrumsmöblerna skall enligt besked komma på måndag eller tisdag. Så då blir även badrummet klart. Skönt.

I helgen har vi ett barnkals att gå på, annars blir det en lugn helg. Så Sussilusen, jag behöver motioneras!!!!!?



Let´s Dance i kväll och melodifestival i morgon.

Så, roligare än så är inte mitt liv just nu!
Men jag är nöjd, för ALLA i familjen har varit FRISKA hela veckan!!! Det ni!


Ha en trevlig helg!

//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Hur många har roligare liv än dig? inte jag i alla fall, och bloggtrött blir man ju emellanåt.

Ha en härlig helg i alla fall och hoppas Sussilusen motionerar dig!

Postat av: Sussilusen

Ja, Sunlinda, jag behöver också motioneras. Hör av dig när du kan. Jag kan i stort sett när som helst (tror jag nu iallafall). Spännande med badrumsgrejerna. M målar för fullt.:)

Postat av: beccaQ

Å nej då de ska allt upp i rummet ser du.. hihihi... puss

Postat av: Annzingen

Att shoppa loss är ju aldrig fel o att få göra om hemma är ju underbart, ett nytt badrum skulle vi också behöva....

Det där med blogg trötthet känner jag igen, ibland så finns inte det varken ord eller bild jag har först nu varit inne och gjort inlägg på bloggen, det går lite i vågor...

Ha en skön promenad med Sussilusen själv behöver jag promenera men efter gårdagen vill jag bara ligga på soffan idag....

Postat av: Annzingen

Skrev just ett inlägg som tydligen försvann...

Försöker igen:

Bloggandet går i perioder för mig med, har gjort nya inlägg idag men innan det var det ett tag sedan...

Men du har ju fullt upp med att renovera, det är ju underbart att få nytt hemma o nytt badrum, gissa om jag blir avis...

Gott att ni alla är friska det är bättre än allt, vi glömer ofta bort det.

Vi har ju haft hälsokoll på jobbet o jag hade för högt socker....de tog prov vid tre olika tillfällen och det var för högt alla gångerna, så jag fick till vårdcentralen o ta långtids blodsocker,får svar till månd men det är ju överkomligt kunde vara värre så det är som det är, inget man kan göra något åt mer än äta nyttigt och motionera. Så jag ska försöka ge mig ut idag, men soffan är mer inbjudande efter gårdagens konsumtion av dryck...

Ha en skön promenad med Sussilusen!!!

Postat av: Annzingen

Va knepigt, det översta inlägget var borta när jag skrev det andra inlägget...konstigt...

Postat av: ErikaÖ

blev badrummet bra? Du kan väl ta en bild och lägga ut (fast jag vet att du inte så gärna lägger ut privata bilder).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback