Resa

Ja, då var skolarbetet färdigt. Det var iochförsig klart redan i lördags. Det känndes bra när jag lämnade in det och under nästa vecka får vi besked om vi klarade oss.

***************************************************************************************

Nu är äntligen vår resa bokad - vår nästa solsmester!
Och vilken resa det blev sedan.

3 veckor i Thailand!!!! Avresa 5 december och hem igen den 27 december.
Så det blir en julafton i solen. Spännande. Jag har iof sig spenderat julen i solen tidigare, då jag arbetade som reseledare och det var inga större problem.
Men det känns som det är länge kvar. Det blir en låååååång väntan.
Jag har varit i Thailand vid 2 tillfällen tidigare. Ena gången var jag där i över en månad och reste i stort sett i hela landet, men övriga familjen har något mycket härligt att se fram emot.

Här är hotellet:









Kram Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Det såg inget bra ut, rent av farligt......skönt. En jul utomlands är väl inte så dumt det heller. Jag tror att det kan bli mysigt. Det verkar vara ett bra val.

Postat av: Erika

Gött...

Postat av: beccaQ

Herregud... 3 veckor!!! Det var inte värst. Tanten är imponerad. Själ funderar jag på hur i all världen jag ska komma mig till Indien nån gång... Slutar man här i slutet av april så är det liksom slut på säsongen för Indien, å sen blir det inte förräns t hösten i så fall... Äsch, vad jag saknar Årjäng å Indien å alla mina människor.



Kram på er å mötti härs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback