HJÄLP!!!!

Nu behöver jag hjälp.
Under veckan fyllde min man (eller om jag skall säga mitt största barn) 35 år. Han önskade sig presentkort av alla, på samma ställe. Kul tänkte jag, nu kommer han att köpa en GPS till bilen.
Men nähej då!!!! Vet ni vad han köper.

GUITAR HERO!!!!

Hallå, 35 år.
Barnen får knappt se Bollibompa längre. Min huvudvärk som jag haft i fem veckor blir inte bättre. Och det värst är at han TROR att han är en rockstjärna.



SNÄLLA, SNÄLLA skicka hit hjälp - FORT!!!!
Eller någon som vet något dagis jag kan placera honom på???

Kanske skall sätta ut en annons på blocket;

"Finnes, man i sina bästa år med stort barnasinne,
önskas, mogen man med båda fötterna på jorden"


//Mamma till 3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ErikaÖ

LÅTER SOM NI FÅR EN KUL HELG!

HAN KANSKE KAN SPELA I PAR MED MIN 11-ÅRIGE SON?

HA DE

KRAM

Postat av: Susanne

Eller min 19-årige son.

Den här gången går jag nog bet med din man men kom ihåg Linda; gräset är inte grönare på andra sidan. En mogen man kan vara tråkig också!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback