Kört fast

Har läsdag i dag och sitter och jobbar på en uppgift som skall lämnas in denna vecka. Men har kört fast. Det är ämnen som jag kan och vet mycket om, och det är ett litet arbete på 1-2 sidor som skall lämnas in. Men jag får inte ner det!!!!! Trodde att det skulle bli en enkel sak, men ack vad jag bedrog mig!!!
http://www.student.uu.se/studorg/fvs/VN/pluggis/images/plugghast.jpg

Jag vill bara läsa pocket böcker, ligga på soffan och peta mig i naveln.

I morgon skall jag på lite skolbesök och skall passa på att besöka min gamla arbets plats. Säga hej till en del gamla kollegor samt äta lunch med en.
Blir kul det!!!

Ha det gott!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annemira

Ja, det är jag (om inget oförutsett inträffar) ska bli kul att se dej :-D

Postat av: Sussilusen

Då kanske vi syns i krokarna.

Postat av: Annzingen

Ska jag skriva åt dig igen....

Det fixar du bara du tar tag i det, det vet jag.

DU KAN!!!! Gör det nu så är det ur vägen, 1-2 sidor, det är ju bara att ordbajsa på...

Jag hoppas se dig i morgon, är på ÅGY i p-rummet el sal 30 från ca 11.40 innan ute på K-rud.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback