Semester

Jorasatt... nu har jag semester. Och det ifrån det mesta. Orkar inte blogga, inte bry mig i datorn överhuvudtaget. Men jag kan meddela att vi lever och har hälsan.

Har haft lite mer nattgäster. Min kära tärna från mitt bröllop och hennes två söner har spenderat en natt. Trevligt att småprata lånt in på natten, med lite gott vin i sällskap.
Har en fin blid på henne, min man och Linda Bengtzing från vår berömda VIP-kväll.
Ser de inte glada ut?
Backstage

I övrigt har vi en "hemmaochbaradraomkring" vecka. Lite pyssel här, lite sol där och lite bad ibland. Skönt!!!!

Fick besked att jag kom in på den kurs jag sökt på Örebro universitet häromdagen. Kul med studier igen!!!

Ha det gott där ute!
Läser era bloggar ibland, men aktiviteten från mig är inte den största just nu. Ha överseende -I´ll be back!!!

Kram Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susanne

Ja, det är lite glest mellan dina "framträdanden".

Vad är det du ska läsa? Du kanske ska med den 4:e ändå? Jag håller tummarna.

Snygg bild föresten!!!!!!!

Postat av: Katten Jaaaansson

Jag är också nyfiken, vad ska du läsa?

Gonatt från en katt

Postat av: Sunlinda

Ska läsa specialpedagogik med inriktning mot dövhet och hörselnedsättning.

Postat av: Sussilusen

Det skulle jag också vilja. Nej fy f-n jag orkar inte. Jag (och katten Jaaaansson) fortsätter ju andra delkursen i höst med vår kurs.

Postat av: Erika

Skönt att ni orkar läsa....

I'll be back (som linda sa)....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback