Så passerar en vecka av vårt liv, och kommer aldrig mer åter...

Jaha, då har snart en ny vecka passerat och det är dags för helg igen. Hur kan tiden gå så fort. Jag fyller fortafrande mina dagar med att lära mig så myckt som möjligt om mitt nya jobb. På kvällen känns huvudet så tungt och fyllt, så jag tror inte att det ska få plats mer. Kanske kan bero på annat....?

Annemira och Storsan hotar mig. De säger moohaaaa, bara för att de inte kan lära sig teckenspråk. Har bakvägen fått reda på att annemira tar hjälp av beccaq. Aja baja!!!
Så jag säger bara mooohaaaa på er själva. När ni minst anar det så dyker jag upp. så det så!!!

I helgen blir det besök hos min kära syster med familj i Vänersborg. Hon har till barnens stora glädje bestämt att vi skall till Vattenpalatset. Barnen så glada - mamma mindre glad. Min baddräkt har ju krympt och låren är blekare än en död. Hujamejen! Det är tur att jag redan är gift, så jag inte behöver tänka på den biten också. Och när mannen får se dessa omnämnda delar så kan jag alltid släcka lampan och säga att det är fel på hans känsel, när han har fått för sig att det är ett stort köttberg som hamnat i sängen. Kan han inte känna att jag har samma kroppsstorlek som Cindy Crawford???? E han dum på riktigt, eller?

Om någon vet vart man för en billig penning kan hyra en "ihopdragande" våtdräkt, så hör av er - annars Vattenpalatset - varning för på lördag kommer jag.

Ha en trevlig helg!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annemira

Det du och beccaq inte vet......... mohaahhaaah

Postat av: annemira

Happy Valentin på dig förresten :-D

Postat av: beccaq

hur kan du klara av å skriva så mkt??!!! jag är impregnerad....

å ja undrar nog vad det är vi inte vet.... det är mkt storsan och annemira inte vet...mohahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback