Måndag

Jaha, då var måndagen gjord! Skönt. Inte min favorit dag i veckan precis. En ofta fullmatad dag på jobbet, med olika möten mest hela dagen. Men nu är måndag den 18 januari 2010 lagd till historien och kommer aldrig mera åter.

**********************************************

Denna vecka återstår 3 arbetsdagar, jag är ledig fredag. Vi skall hem till en barndomskamrat till mig då. Äta gott, dricka gott och sova kvar. Vi har gjort allt tillsammans, växt upp, gått i skola, arbetat tillsammans och rest jorden runt tillsammans. Nu för tiden träffas vi alldeles för sällan. Men vi båda skyller på att det är så en period i livet, med småbarn och mitt i karriären.

**********************************************

Nacken känns så där. Fortfarnde ont. Fick starka värktabletter av läkaren förra veckan. Rean giftet. Illamående, yr och svettig var det enda jag blev. Vägrar att äta de tabletterna och fick idag nya istället. Muskelavslappnande denna gång. Hoppas det funkar bättre. I alla fall så att jag får sova.

Ja, ja - mer tankar och händelser har jag inte att bjuda på en måndag!

Ha det gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Jag är också "ledig" fredag. Mamografi.

Hoppas ni får en trevlig fredag.

Min värk kommer med vädret. Nu mildare o tö, då kommer det som ett brev på posten men det går över.

Postat av: Sussilusen

Några glas vin är fler än två. ;)

Postat av: ErikaÖ

Kul att träffa gamla bekanta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback