Hej Hej!

Säkert ingen som kollar in här längre, men jag tänkte faktiskt skriva lite.
Har inte semester längre, men det har varit många resor på kort tid. Stockholm, Turkiet 2 veckor, Island och Stockholm igen. Det har varit kanon kul, trevligt, spännande och intensivt, och nu skulle jag nog behöva semester - så jag fick vila upp mig.

I övrigt så rasade min värld i några långa veckor när jag efter en hjärnröntgen fick (via telefon) besked av en läkare att de hittat något avvikande på min hjärna och remitterar mig vidare till neurologen. "Vi kan inte svara på om det är farligt eller inte". Jösses vad chockad jag blev. Och givetvis trodde jag att jag hade cancer.
Tre långa veckor passerade innan jag fick träffa neurologen. Och det var inte långt ifrån att jag kysste honom på munnen när han sa "det är inte en tumör".
Jag har däremot en fläck på hjärnan och skall få göra en MR, men troligtvis inget att bry sig om sa doktorn, och hela jag bara log. Firade med - shopping!!!!!

Jag har läst era bloggar, men inte orkat kommentera. Förlåt.... Men nu är jag nog tillbaka, trött o lycklig!

Ha det gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ussilusen

Joo då jag är här inne o kollar nästan lika ofta som de andra bloggarna. Jag hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka. Fläcken på hjärnan är nog för mycket pluggande så jag vågar inte kolla min. Du tar väl lite semester i samband med julen väl?

Kram på dig

Postat av: ErikaÖ

Kramar massor finns på 3:an....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback