Mycket nu...

Hej!
Har fått någon liten pik om att det inte är påsk nu.....Ja, ja jag vet, men jag hinner inte med.
Livet rullar på, med alldeles för få dagar och timmar och någonstans långt därefter kommer jag springandes med andan i halsen. Det är lite mycket nu, eller så är det så att jag för första gången på nästan 7 år har insett vad jag gjort de senaste åren och tiden har hunnit ifatt mig.
Vad har jag då gjort???

Fått två barn ganska tätt, som just nu är 5 o 6 år. Underbara, men tidskrävande..

Köpt hus, renoverat, renoverat, renoverat.......Eller ja, maken har renoverat o jag skött markarbetet.

Bytt jobb två gånger - båda heltidsjobb...

Trots småbarn o heltidsjobb lyckats läsa in tre och ett halvt års universitetsstudier.

Tackat ja till att sitta som sekreterare i två styrelser, vilket jag fortfarnde gör i dagsläget.

Sköter tvätt, matinköp, städning, dagistider, allt administrativt och ekonomi.

Lägg till att jag är fruktansvärt pedant och har fruktansvärt höga krav på mig själv.


Detta är säkert inget märkvärdigt, varje kvinnas vardag. Men under tiden jag gjort allt detta har jag bara tuffat på och det har funkat, men nu när det är färdigt och barnen börjar bli ganska lättvindiga, varför är det då jag blir så trött??????

Skulle vilja ha semester i flera månader och bara ägna mog åt mig själv!

Hoppas det är bra med er förresten!

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Du undrar varför du är trött! Läs ditt inlägg och inse att någongång är det din tur och den kommer nu när "barnen börjar bli ganska lättvindiga". Någongång o någonstans måste du hämta krafterna. Var rädd om dig. Kram

Postat av: Annzingen

Du hallå!!!!

Dina barn har bara en mamma o en utbränd mor är inte det de behöver, var rädd om dig o varva ner!!!!!!!

Kram

Postat av: Erika

Snart är det ju semester....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback