Fredag

Jaha, då var det fredag igen.

Denna vecka har vi avklarat en vaccinering till och alla i familjen utom maken är vaccinerade.

Jag har varit en tur till Stockholm också. Älskar denna stad. Har ju bott i den i tre år och jag njuter varje sekund jag är där. Föreläsningarna på Huddinge var kanon bra. Tiden på stan var tyvärr för kort, men två tröjor hann jag med att shoppa. Och så Shusi givetvis.

Idag är jag ledig. Lilla loppan och jag städar. Sedan skall vi hämta stora loppan på skolan ocj hjälpa till att köra lite skolbarn till badhuset. Under tiden de badar skall vi handla lite mat.

Sedan skall jag börka se över lite sommarkläder inför vår resa. De är utlagda i förrådet och brukar där få en lite unken doft. Så det kanske är dags att börja tvätta igenom i lugn och ro.
För nu är det bara 3 veckor kvar......

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ErikaÖ

AVIS:)

Postat av: Pillargontanten

.... Jag är inte avundsjuk, inte alls, varken på Stockholm eller på sommarresan...

Inte avundsjuk alls....

Ha en härlig helg!

Postat av: Katten Jaaaansson

Hallåj!!!!

Längesedan, hör av dig om du ska till denna vackra plats, vore kul att träffas, eller kanske vi skulle ta en vinkväll nån gång framöver =) Ja Stockholm är min andra hemstad, älskar den bara!!!! Ha det så skönt på resan, o visst... ja ä avis =))) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback