Hemma igen!

Ja, då har vi gjort Vänersborg. Inget bättre väder där, tyvärr. Men vi har badat - dock inomhus, på Vattenpalatset. Vi var där i flera timmar och alla - vuxen som barn - var mycket trötta efteråt.


En del shopping hann vi med också. Jag köpte en jätte snygg jeanstunika och en massa reakläder till barnen. Ovanligt lite för att vara mig...

Min nya mobil har anlänt och jag kan inte säga annat än att det är lite roligt med en ny telefon...

***********************************************************************************************************

Väl hemma igen bestämde barnen att de ville sova hos mormor, så helt plötslig blev vi loppfria.
Min käre make fortsatte med stenläggningen.
Jag däremot tog tillfället i akt och sms:ade över Sussilusen på vin. Och hon var inte svårövertalad....
Fast det blev inte så sent för myggen höll på att äta upp oss. Även de som kräken har väl saknat kvällar att få vara ute på, så de var verkligen på hugget....



Just nu håller jag på att läsa om LCHF - blir påverkad av alla andra + att jag köpte en kokbok i Vänersborg, om denna metod.
Samtidigt bakar jag bullar med barnen. Hmmmm - rimmar inte så bra. Men man kan ju alltid stå över!
Och bullarna bakar vi för stora loppans skull - på laktosfri mjölk och laktosfritt smör. Anar att hennes överkänslighet har blivit värre, då hon haft ont i magen i stort sett hela sommaren.  Men vi får prova oss fram.

Nu är det nedräkning innan semester är slut..... Börjar på måndag.... Usch!

Ha det gott!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Nej, svår att övertala är jag inte å trevligt var det. Varför gör man inte så här oftare. Ett par glas vin i trevligt sällskap o sen i säng.

Postat av: Pillargontanten

Va kul ni har hhaft det i Vänersborg, och det var bra med systern hoppas jag :O)

LCHF, det är grejer det :O)

Fett är gott, och naturligt....

Ha det!

Postat av: ErikaÖ

Håller med Lotta - ät fett.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback