Förkyld

Usch och fy! Har fått en förkylning, troligtvis av min käre make. Hostar, snorar, pustar och stönar!!! Bara det inte blir en sådan där seg och långdragen historia.


Men imorgon är det iallafall FREDAG!!!! Och det känns skönt. Jobbar som vanligt kort dag på fredag, och det är både handlat och städat inför helgen, så den är så välkommen!

Just nu hatar jag själupptagna människor!!!! Människor som bara har fullt upp med att prata om sig själva och kanske eventuellt med de allra närmaste, och som bara pratar om sitt, sitt och sitt - och vill att hela världen skall se hur bra och duktiga de är (iallafall om de får säga det själva).



Men alla er andra tycker jag om!!!!

Kram och trevlig helg!!!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annemira

Kram och trevlig helg på dej tillbaka :-D

Postat av: ErikaÖ

Ja tänk vad dessa självupptagna människorna suger energi. Vore bättre att de skaffade en blogg....Ska ni med på pubkvällen? Vore jättekul i så fall.

Postat av: Sunlinda

Erika;

Håller med dig.DE KAN GOTT SKAFFA SIG EN BLOGG!

Vi vet inte med pubkvällen än. Vår barnvakt har ju också fått en inbjudan....Men jag hoppas at det löser sig!

Postat av: Anonym

Jag förstår vad ni menar; skaffa er en blogg!!!!!!!!

Samma här med pubkvällen, vi vet inte riktigt än.

Jag håller med dig Linda; helgen är välkommen.

Postat av: Sussilusen

Det är inte det att jag vill vara anonym men nu har till och med bloggen glömt bort mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback