Lite design

Skulle vilja designa min blogg lite, men jag kan inte. Skulle vilja ha lite annan stil på texten, och lite andra färger här och var - men jag har ingen aning om hur man gör.

Men kanske någon vänlig människa som läser detta kan komma med lite tips?
Då blir jag glad ♥

Idag har jag haft läsdag. Fått en hel del pluggat och det känns bra.
Nu väntar en kväll i soffan.
Skall se på "Du är vad du äter".


Skulle behöva få hem Skiper till mig!

//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ErikaÖ

Här finns jättemkt tips:

http://www.designadinblogg.se/

Min syster är riktigt duktig på detta kolla hennes blogg för lite ideer och sen kan jag hjälpa dig om du vill...Jag kan därmot inte lika mkt men börjar fatta.

www.tostberg.blogg.se

Postat av: Sussilusen

Himla snyggt. Jag tror inte på att du bara gjort läxor idag. Detta måste ju ha tagit en hel del tid.

Men bra blev det.

Postat av: Annzingen

Snyggt och tack för hjälpen, för jag har också suttit och försökt, utan resultat t ex med att få till klocka på bloggen, nu var jag inne och kollade på designa din blogg och där finns ju info. Tack Sunlinda och ErikaÖ =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback