Söndag igen!!!

I dag finns det hopp om livet. Men oj, vilken pärs det har varit. Barnen kräktes i över 30 timmar. De hade nästan 40 graders feber det sista dygnet och var riktikg, riktigt sjuka. Det handlade om ml vätska som vi lyckades få i dem, och det var nog inte långt undan att de blev uttorkade. Men efter mycket sömn och lite föda börjar glimten i deras ögon att tändas igen. Och när syskonkärleken (som vi annars svär över) nu sakta kommer smygandes, så njuter vi.



Idag har vi mycket på schemat.
* Vedskjulet börjar att ta form - men det behöver mer form.
* Barnens nya pool är på plats - vatten saknas.
* Blommorna i rabatten blommar - bakom ogräset.....
* Stora loppan fick ett litet växthus i fördelsedagspresent - ska det växa något i ett växthus?????

OJ, vad trött jag blev. Barnen ser på morgon Bolibompa. Tror jag hörde att sängen ropade på mig.

ZZZZZZ zzzzzzzz ZZZZZZZ zzzzzz ZZZZZ

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Ha en fin söndag :)
Sol hos dig med?

Postat av: annemira

Ha en fin söndag du som kan!
Själv jobbar jag, det är ju slutet på läsåret du vet!!

Mötti
härs :-D

Postat av: beccaq

Hej!

Men hjälpes vad jobbigt. Lider med dig gumms! Ni har ju full aktivitet verkligen...

Ta en lugn stund i skuggan vettja.

Mötti härs!

Postat av: Erika

OjOjOJ

Postat av: beccaq

Mötti härs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback