Vänersborg

Då har vi tillbringat en helg i Vänersborg, och det var trevligt. Samlade allt mitt mod, hällde mig i baddräkten och gjorde éntre på Vattenpalatset. Det gick bra, och barnen höll mig sysselsatt hela tiden - så jag hann inte tänka. På eftermiddagen fick jag sedan min belöning = shopping!!!!

Sedan var det schlager skräll på kvällen. Vi som satt samlade höll på "bröderna" och Johnsson & Häggkvist, och vi blev förvånade när de "bara" gick till andra chansen. Det gjorde inte så mycket att carola gick dit, men ANDREAS JOHNSSON!!!! Jösses vilken snygg människa och vad han sjunger bra. Har hållit på honom i många år nu!!!

Skulle sedan se "Se upp för dårarna". Har länge velat se den filmen. Gissa vem som somnade när det var 30 min kvar!!!! Orutinerat, eller hur? Närmre katastrof. det vrsta var att alla andra redan somnat - så ingen kan berätta slutet.  Storsan, vad hände igentligen???

Ha det gott!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storsan

Hallojt! Nu vet jag inte precis tidsmässigt, men: Hon den ljusa ångrade sig lite när den snälle killen skaffade en ny - en "riktig" ryttartjej... Turkiske pappan blir personligen inkallad till operationssalen när turkiets premiärminister får en hjärtinfarkt. Så han hämtas på T-banan och Storsan lipade... Han får sedan en tjänst på sjukhuset - blir lycklig och gamla frun blir kär i honom igen. Slutet gott allting gott... typ!
:o)
Kram!!

Postat av: Husets ägare!!

Nåjaa vissa sov, vissa kopplade på en annan kanal för att se något bättre! Barcelona spelade igår kväll och fotboll är ju nästintill tabu i vissa kretsar!!! Så man får ta tillfället i akt. Tack för hjälpen Jonas då jag nu kommer att ladda ner den ena klassikern efter den andra. OOOOOO vilka klassiker det kan bli!!//Toastmastern


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback