Schlager...

Jaha. Då har första schlager deltävlingen gått av stapeln. Ingen höjdare, men de fyra låtar som tävlar vidare var väl ändock det bästa kvällen hade att erbjuda. Jag och mannen jag är gift med tröttnade efter ett tag och spelade yatzy istället. %¤#%&& mannen vann två gånger i rad sedan ville inte jag spela mer. Gick sur och la mig i stället.
Annars har radion gått varm med RALLY  hela helgen. Jag hatar rally.... Nu är det snart slut för denna gång. Tur. Jag vill bara se Becca köra rally. Hon är min rally-idol och rally-prinsessa. HEJA BECCA!!

Nu är det snart måndag igen. Undra vad jag lär mig på teckenspråk denna veckan. Vill lära mig och säga "Storsan din gamla norrlänning" :)

Ha det gott!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storsan

HAHHAHAH!!!
Då kan du visa mig "Storsan, din gamla..." och jag kan visa dig "Hästen heter..."
Göttmos!!
*S*
(Får lägga mig i hårdträning nu... när f*n komer du??!!)
Kram!!

Postat av: Storsan

Seeee!!! Seeee bara!!! Nu har du fått mig att i all prestationsångest stava feeel!!! INTE vanligt... (Taggar mig bara mer!!)
...."komer"....
BAH!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback