Inget sportlov....

För snart en månad sedan bytte jag jobb. Nu vill jag byta tillbaka. Fast bara denna vecka som kommer, vecka 9 för då hade jag fått sportlov nu och varit ledig en hel vecka. men, men jag ska vara ledig på fredag iallafall.

I går var det melodifestivalen igen. Katastrof igen!!! Varför gick Patrik Isaksson inte ens till andra chansen. Ta bort operafia istället. hon kan fortsätta att sjunga i duschen.

Ja, ja nu får vi se vad det blir för skit nästa vecka.

Ha det gott alla ni som har sportlov!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Becca

Ja just det... melodifestivalen, vad hände??!! Jag brukar inte kolla på deltävlingarna men igår blev det så på svärmors kalas å allt. Konstigt att Patrik Isaksson inte gick vidare... Skumt...
Hoppas det blir en bra vecka trots att du får jobba :o) Kramar i miljoner

Postat av: Storsan

Jepps... tackar och bockar... SPORTLOOOOOV!!!
Där får du, fia-lisa, för att du LÄMNADE OSS!!!!!!!!!!!
;o)
Bamsekram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback