Då var det inte måndag längre!!!

Storsan och Annemira gnäller på mig. Det är tydligen inte måndag längre. Men hur ska jag hinna med???? Gissa om jag är trött efter denna första vecka på mitt nya jobb. Det är mycket, men det är kul - och jag har lärt mig massor! Jag kan nu mera säga "Hästen heter lilla gubben" på teckanspråk. Det ni!!! Det kan inte Storsan eller Annemira, men gnälla kan ni  .....
image339

Jag kommer nu kopiera tre figurer från Storsan så får ni gissa vem jag är

image346

Ledtråd är att jag är inte man och jag är inte hårig!

Ha det där ute!
Kram Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storsan

HAHHAHHAHAH!!!
Du är goooo'!!!
*S*
Och tack för kramen - den behövs - känner mig som en lipsill....
Kram!!

Postat av: annemira

Är du helt säker på att vi inte kan säga "hästen heter lilla gubben" på teckenspråk, vi kanske kan, vi har ju inte försökt. Så sa i alla fall Pippi Långstrump när någon frågade henne om hon kunde spela trumpet. Men jag är glad ändå, och trött. Borde egentligen gå och lägga mig men det är som om tåget redan har gått. Får väl vänta på nästa.

Stor kram Sunlinda

Postat av: Evy

Jag kan se vem du är mest lik----- men jag vill inte säga vem

Postat av: Storsan

Ska banne mig lära mig det! Och visa dig när du någon gång hälsar på oss!! In your FACE ska det visas! Banne mig! Eller hur Pecialen??!!
*S*

Postat av: Storsan

Ooops... Storsan glömde:
/"%#¤!#%&!/#%!%#/!
DET betyder: Ha en riktigt fin helg!
(På teckenspråk!!)
;o)

Postat av: Storsan

*S*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback