Saker som hänt

Det har hänt två stora saker de senaste dagarna;

1. Jag kom in på fortsättningen på den kurs som jag sökt, och tackade ja.

2. Det största av allt - Stora loppan har tappat en tand!!!!!!!!!
Jösses vad stolt hon är. Den blev lös igår och idag åkte den ut. När hon ringde mig på jobbet igår och berättade att den var lös, fick jag allt en tår i ögat. Hjälp vad stor hon har blivit. Vart tar alla år vägen?

Imorgon har jag läsdag, sedan arbetar jag torsdag och eventuellt halva fredag - har inte bestämt än. Sedan bär det av till vår fjällstuga i Branäs på fredag kväll för en vit jul och massa skidåkning.

Alla julförberedelser är klara, nu ska vi bara köpa lite julmat!

Ha det gott!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annemira

Jag önskar dej och din familj en fantastiskt god jul därborta i snön :-D



Kramar!

Postat av: Sussilusen

Grattis till kursen. Nästa år söker vi en tyngre kurs vet du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback