Stockholm here I come!!!

Så är det snart dags. Som jag har väntat. Det bara suger i shopping tarmen och abstinensen börjar komma smygandes.
I morgon bitti bär det av. Jag och maken far med tåg till den kungliga huvudstaden för att tillbringa två nätter på hotell.
Tänk er, två nätter utan barn!!!! Ingen som väcker oss på natten, ingen som väcker oss kl 6 på morgonen och ingen som inte vill somna på kvällen!

Fast jag vet hur det blir. Senast på lördag eftermiddag så saknar vi dem =).

Ha en bra helg allihopa!

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storsan

Kul!
Ha det så jättebra!!

Postat av: Erika

Passa på och njut.

Postat av: Sussilusen

Skönt. Hoppas du hittar riktigt mycket så kanske jag kan få en kasse gammalt avlagt av dig sedan. Det blir som nytt på mig. Är lite sushi åt mig också.
Kram/Sussilusen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback