Inspiration

Blev lite sugen på att ändra min blogg, när alla andra är så aktiva och gör det. Har inte haft någon blogg-lust på sistone, som ni kanske märkt - om ni nu inte slutat att titta in här. Har även varit dålig på att läsa andras bloggar, men kanske kommer inspirationen med förändringen....?

Vad har hänt sedan sist då...
Ja, inte mycket faktiskt. Mitt liv är ganska lugnt för tillfället. Det största som hänt är att vi har äntligen fått vår nya bil, och den är vi nöjda med. Den är liten, inte så snabb, miljöbil och KAXIG!!!!

Sedan har mitt stora barn fyllt år! Grattis till honom!

Vi har nedräkning till Thailand också. Resan skall betalas om några dagar. När vi beställde var de ca ett år kvar. Nu är det 8 veckor!!!!! Gissa om det skall bli underbart. Nu gäller det bara att få ihop fickpengarna också...=).

Denna helg har varit lugn och skön. Har fått en del gjort utomhus "inför" vintern. Har också varit på utflykt med barnen, där både grillning och skogspromenad ingick.

Hoppas ni andra också haft det bra.

Ha en skön söndagkväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ErikaÖ

Jättefint!

Postat av: Sussilusen

Jäklar vad snyggt.

Välkommen tillbaka gumman. Jag har saknat dig så och varit inne på din sida varje dag i hopp om ett inlägg.

Sköt om dig o hör av dig när du vill ha sällskap

Postat av: Pillargontanten

Ja, det var för väl, att vi fick några rader från dig :O)

Fint du gjort på bloggen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback