Söndag o sol

Härligt att vakna när solen skiner. Tråkigt att det blåser en del, men nu ska vi inte klaga. Nu håller vi tummarna för att vi förhoppningsvis kan få en solig och fin midsommarafton. När hade vi det senast?

*********************************************************************************************

I går hade vi lite jippo i kvarteren. Många grannar, på samma ställe vid samma tid tidpunkt. Mat och dryck!
Vi gick dit utan att veta så mycket om vad som skulle ske och vi vinglade (lite) hem några timmar senare. Men man fick ta sitt ansvar som mor och se till att barnen kom lyckligt och ordentligt i säng.
En som tog mindre ansvar var mitt stora barn. Han sov innan barnen.....
Och idag ser han ut ungefär så här;



Kanske inte lika blöt, men i övrigt ser det ut som den varelse som hasar sig omkring här hemma.
Tur att någon tar ansvar, ger barnen frukost och är pigg o glad!!!

Ha en skön söndag!!!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Jag knackade på hos dig strax efter 10 men det var så tyst då. Det var nog tur för då gick jag och la mig så idag mår jag bra.

Postat av: Erika

Det blev ingen båttur då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback