Nästan!

I dag är jag hemma med en liten hostig loppa. Stora loppan fick också stanna hemma. I morgon skall de vara lediga båda två, då är deras far hemma med dem. Jag skall jobba tre timmar imorgon, sedan är det

SEMESTER!!!!!!!!!



Fem veckors latande!!!!

Ja, vi har ju lite marksten som skall komma på plats, och ett vedskjul som bara är grundmålat, men i alla fall!!!!
Jösses vad skönt det skall bli.
Först en vecka på Österlen.
Sedan har vi beställt ett tält som är över 6 meter långt och över 3 meter brett. Det har full stå höjd och innehåller tre sovrum och ett stort allrum. Så är vädergudarna med oss blir det västkusten också.

Idag ska jag nog städa, tvätta och börja packa lite.
Skriva en lista till Sussilusen om alla djur, växthus o blommor hon så snällt skall se efter. Kram till dig!!!

Någon som är sugen på en kaffe? Kom förbi vet ja!!

//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: beccaQ

Åh gud, JAG är sugen... fast jag inte ens dricker kaffe... om jag bara hade ledigt så. Pust. Kram

Postat av: Anonym

Ja jag är sugen...på kaffe så klart =)

Ha en skön semester, trots att ni ska bo i tält...det ä inget för mig...

Vi hörs om fika fram över.

Kramar till dig!!!



Postat av: Annzingen

De va ja som skrev här över =)

Ann

Postat av: Sussilusen

Men för hundan, UPPDATERA min vän. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback