Äntligen....

...skall jag ta mig an utmaningen som Granne E bollade över för ett bra tag sedan.
Behöver ett litet avbrott från allt pluggande, så det kan passa bra nu.

Har blivit utmanad av att skriva 7 sanningar om mig själv.

1. Är en mycket välplanerad människa, har lite svårt för spontanitet.

2. Kan inte slappna av om det inte är välstädat och iordning plockat. Blir på dåligt humör av oreda. Fruktansvärt pedant.

3. Har ett visst kontrollbehov, stort om ni frågar min man.

4. Har en känsla av att jag kommer att dö i en trafikolycka. Vet inte varför och jag kan hålla med om att det är en sjuk tanke, men så är det.

5. Sjunger högt och gärna när jag är ensam i bilen.

6. Gråter lätt framför TV:n, vare sig det är ledsamt eller lyckligt.

7. Är helt beroende av smågodis.

Nu utmanar jag alla som läser detta!

//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ErikaÖ

Gråter också....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback