Jösses

Vad trött jag har varit på eftermiddagen. Det är skillnad på att gå upp ca 8 - 8.30 och 5.00!
Men förmiddagen gick bra. Tröttheten satte in på eftermiddagen med all sin kraft. Jag är ensam på jobbet denna vecka också, så det fanns ingen att prata med = ännu tröttare.
Men när man är ensam på jobbet så blir varken lunch- eller kafferaster speciellt långa, då sällskap saknas. Så det kompenserade jag med att sätta på mig lite skönare kläder och ta ett varv i spåret brevid jobbet. En promenad piggar alltid upp!

************************************************************************************************

Barnen sov hos mormor och morfar natten som var och har varit hos dem hela dagen. just nu är de hemma några timmar för att sova där igen, och vara där i morgon. Mina barn har verkligen en mormor och morfar som ställer upp i vått och torrt! Tusen tack kära Ni!



Nu är de i badet, sedan blir det nog en stund i TV-soffan innan vi promenerar bort till mina föräldrar igen.
Sedan blir det inte mycket gjort för mig mer i dag.....
Men jag antar att det rättar till sig i slutet av veckan =)

//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

Hur går det med maten?

Postat av: Sussilusen

Själv börjar jag på tisdag. Känns väl ok tror jag. Fantastiska föräldrar du har.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback