Glädjeämne

Pillargontanten tycker att vi skall skriva om ett glädje ämne varje dag, så att vi ser livet från den ljusa sida. Låter som en bra ide, men jag kan inte lova att jag gör det varje gång jag bloggar!

Men dagens glädjeämne får bli min karaktär från gårdagen. Jag stod emot mitt fruktansvärda sug. Det blev en kopp the och en sockerfri halstablett som smakade hallon, och den sög jag på nästan hela kvällen. Ha, då behövde jag inte hångla mer med gubben, hihi! Han är forfarande ovetande och lycklig =).

När det gäller sug så har det varit en mycket bättre dag idag. Kan bero på att det är söndag idag = ingen som äter lördagsgodis runt mig!!!!!
***********************************************************************

Lilla loppans öra ömmar fortfarande, men som tur är har hon en återbesöks tid hos doktorn i morgon. Det är svårt att veta om det verkligen gör ont på henne eller inte, då hon inte är lika tålig som den stora loppan, som har 6-8 öroninflamationer per år - minst!!!!! Och däremellan operationer! Lilla loppan har gärna ont liiiite längre än hon behöver, så att hon blir lite extra ompysslad. Men då hon är sjuk så sällan, så får hon väl få lite extra då istället.

***********************************************************************

I morgon är det ny arbetsvecka igen. Jobbar bara 4 dagar denna vecka för på fredag är det en STOR dag. Stora loppan börjar skolan!!!!!



Ha en bra vecka!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Duktiga du som stod emot suget. Nej jag har inte sett nån orm. De väntar nog på dig.

Postat av: Emmalill

Vilken mysig blogg du har:) Blir så glad av att gå in här.



Emmalill

Postat av: Pillargontanten

Va duktig du var, som grejade suget! det visste jag :O)

Lycka till på fredag, börja skolan är stort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback