Söndag kväll

Vilken underbar helg det har varit. Och vad mycket familjen har fått gjort. Nu är framsidan av huset målat, markisen är på plats, spaljen är målad och utemöblerna är på plats på det  "nya" altandäcket som är kvar av den gamla altanen.
Och ganska fint blev det också, utan att jag skryter allt för mycket.



*****************************************************************************************

Besök har vi haft från och till hela helgen också. Lite kompisar man inte träffat på länge.
Sedan dök vi lite spontant in till några grannar och drack lite vin på lördagkväll.

****************************************************************************************

Fredag kväll fick jag många och konstiga telefonsamtal av diverse underliga människor. Jag nämner inga namn. Men efter lite för många glas vin hade de fått för sig att prata teckenspråk i en vanlig telefon.
Hallå tjejer, bildtelefon --------------- vet ni vad det är???? Annars så finns tolkcentralen också.
Men när de la ner teckenspråket var de ganska trevliga att prata med, även om vi kanske inte riktigt pratade samma språk. Deras var lite fnittrigt, lite osammanhängande, lite spretigt och lite sluddrigt?????

Men jag är ganska säker på att de hade kul iallafall .

*******************************************************************************************

Nu är det söndag kväll, barnen sover, maken fiskar och jag är färdig med alla måsten. Matlådan är gjord, tvätten veken och nu ska jag bara slappa till mig.
Nästa vecka är en tuff vecka, med ett fullspäckat schema - så vi hörs när vi hörs!!!

Kram Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kajsa

Ha en bra kväll! =)

Postat av: Storsan

*S*

Postat av: beccaq

Hästen heter lilla gubben!

Postat av: annemira

Just de!!!

Postat av: annemira

Mötti härs!!!

Postat av: Storsan

MÖTTI HÄÄÄÄRS!!!!
:o)

Postat av: beccaq

ja... mötti härs!

Postat av: Storsan

Kram o trevlig helg!
Lovar - inga samtal ikväll!!
*S*

Postat av: beccaq

Mötti härs va länge d r söndag hos dig då... kramis

Postat av: annemira

Jaa, nu är det söndag kväll... igen!
Mötti härs :-D
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback