Sjukdomar

Jag tror att jag skall göra om min blogg till en tips om barnsjukdomar - blogg.
Nu var det dags för ögoninlamation. Och den lilla loppan kletar gärna med sig av sin bassilusker till andra, så givetvis har stora loppan också fått samma sjukdom. Jag börjar bli en hejare på barnsjukdomar, och vill ni ha tips så hör av er.

VÄLKOMNA TILL "SYSTER" SUNLINDA!!!!!



i övrigt hat det varit skönt med lite extra ledighet. De två dagar man vanligtvis brukar tvätta, städa och laga mat på har nu passerat, och der är TVÅ dagar kvar!!! HURRA!



Så nu kanske man kan låta barnen få se på:



Och sedan ta fram sin lilla sköterska kostym  och hitta på något som småbarnsföräldrar heller aldrig har tid eller ork med.



Men jag känner mig själv och mest troligt är att det blir så här;



Ha en trevlig fredag kväll!!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storsan

Varför inte låta småttingarna leka syster med varandra? Rekvisita: En styck tub ögonsalva och två kilo godis? Samt en tecknad film. Sedan kan du och gubben leka Teletubbies... För just Teletubbies verkar vara det SJUKASTE jag någonsin stött på? Betydligt roligare än "Syster, kan ni ta min temp?"
*ASG*
Kram!

Postat av: beccaq

tack för kramisar!
Puss

Postat av: Erika

Du vet väl SunLinda att vi sjuksköterskor strejkar för att få högre lön, gör det du med (du vill väl inte vara svartfot?). Vad Jonas säger om att du strejkar kan jag bara tänka mig, gör nu bara det du vill och låt gubben ta hand om de sjuka barnan. STREJK....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback