Resultat

Det gick bra. Hon hör inte riktigt som hon ska, men det var ändock helt OK. Hon hör sämst i basen ( ca 250 - 500 hertz) och sedan bättre i diskanten. Men det är en typisk otosalpingit kurva!!!! Fint ord, eller hur???? Betyder vätska bakom trumhinnan.



******************************************************************************************************

Nästa vecka skall jag till mitt gamla jobb och hälsa på. Då ni, då ska jag se om de har lärt sig något när jag varit borta..... Kanske "Hästen heter lilla gubben". Jag skall göra två förskolebesök på orten och emellan dem kanske jag dyker upp. Men jag lämnar ingen exakt tid, utan dyker upp när ni minst anar det..... WWWOOOOOAAAHHH




Nej, nu är det kvällen!!



God natt

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

Gött mos...

Postat av: annemira

Skönt att det gick bra med testet och även att resultatet var OK :-)

Välkommen till oss nästa vecka. Ska bli jättekul att se dej igen. Och man kan aldrig så noga veta vad vi lärt oss :-D

Kram!!!!!!

Postat av: Storsan

Din otäcking...
Oförberedda prov minsann!!
:o)

Postat av: Sussilusen

Skönt att det gick bra men testet. Kör inte vilse när du ska hälsa på till veckan för de har byggt om vet du. Och du, börsen finns fortfarande kvar.

Postat av: beccaq

Hade missat att läsa att du ska komma jue! Gud vad kul det ska bli å se dig igen sötnos!!! Skönt att det gick bra! Vi väääääntar på dig!

Kramis

Postat av: Storsan

Då ses vi på onsdag! Jag är beredd!
*S*
Kram!

Postat av: annemira

Ses på onsdag du :-D

Just de!!!

Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback