Båda barnen på dagis!!!

Oj, det var längesedan jag lämnade båda barnen på dagis, men idag skedde det. Inga prickar, ingen ögoninflamation - MEN!!!! båda två hade en skällande krupphosta i morse. Men vi tog lite hostmedicin, det brukar bli bra då.

*****************************************

Helgen har varit underbar. Vilket härligt väder. Och vad vi har grejat. Tvättat hustaket, tvättat huset och börjat att måla. Och det är så underbart när jag skriver VI - för det är min käre make som har gjort det. Jag har skött markservice inklusive sysselsättning av barn. Inte en helt enkel uppgift.

*****************************************

I lördags kväll hade vi grannar på lite mat och dryck, samt en bowlingrunda. Vi har ett nintendo Wii, så vår vardagsrum förvandlades till en bowlinghall. Och det var blod, svett & tårar!!! Och lite mycket vin, kände jag i huvudet på söndagen.


*******************************************

Nu hoppas jag på fint väder och friska barn - HELA veckan!!!!

Ha det gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susanne Hartin

Javisst hade vi det trevligt. Tyvärr gick det sämre allteftersom vinet flödade, men kul var det.
/Sussilusen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback