Kassler

Visst är kassler gott. Man kan variera så mycket med kassler. Man kan göra kassler med annanas, kasslergratäng, pasatsås medkassler etc etc.
Sedan kan man äta kassler som det är, elller steka på den. Man kan ha ris till, eller potatis eller pasta. Man kan helt enkelt säga att kassler är gott, variationsrikt och helt enkelt fantastiskt, eller hur. Det måste vara en helt sagolikt maträtt.



Varför nu allt detta tjat om kassler????
Jo, om jag solat lite för mycket och blivit så där lätt rosaröd i skinnet, då säger min käre make att om jag satte på mig ett par nätstrumbyxor, så skulle JAG se ut som en kassler!!!!!!!
Det är väl mycket bra med kasler, eller..... (snyft)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storsan

Jag gillar kassler!!!!!
Se det som en komplimang med andra ord!!
;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback