En grå dag!!!

Idag har det varit en ganska grå dag, som passerat förbi utan något speciellt minnesvärt. Eller nej, nu ljuger jag. Barnen vaknade 6 i morse och två timmar senare befann sig hela familjen på ortens badhus. Alltid kul att visa upp sin lagomt blekfeta kropp i baddräkt för diverse andra människor på orten.




Sedan så har min stora tjej lärt sig att cykla utan stödhjul i dag. Hon var jätteduktig och mamma och pappa  var stolta föräldrar.



Nu ska vi få barnen i säng, Bollibompa är slut för idag. sedan skall utsliten mor och far sjunka ned i TV-soffan för att se nya avsnitt av Las Vegas. En TV-serie som vi gillar.
Igår var det finalen av Let´s Dance som vi spanade in tillsammans med några grannar.
I övrigt förblir denna helg lugn.

Ja, just det. Vi har köpt en båt till.
När man väl tänker efter så händer det ganska mycket under en vanlig grå dag....

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

Ja tänk vad kul det kan va en alldeles grå lördag. Kl 06:00 (OjDå, det var tidigt).
Kul att få läsa din blogg.
Kram

Postat av: Annemira

Hej Sunlinda!
Har du fått mitt mail. Jag väntar på ditt svar :-D
Kram

Postat av: Storsan

Hohooo!????
;o)

Postat av: Susanne

Jag har försökt att lämna en kommentar flera gånger men det har inte gått. Nu provar jag igen.
Sussilusen

Postat av: Susanne

Äntligen gick det.
Jag ville bara säga att jag såg när ni övade på att cykla. Jag ville även bara trösta dig med att när dina barn kommer upp i mina barns ålder så får du väcka dem vid 12-tiden. Det är nästan lika störande det med.
Ha en bra dag/Sussilusen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback