We are back!!!

Då var det över för denna gången. En utlands resa är alltid en utlands resa, och det är lika ångestladdat varje gång man måste packa och åka hem!!!! Man vill bara hem och boka en ny.



****************************************************************************

Vi har haft det helt underbart. Det har varit varmt, varmt, varmt och skönt. Och jösses vad vi har badat. Undrar om jag måste undersöka om vi fått simhud mellan tårna....
Och ätit i massor har vi gjort. Men jag är ledsen Storsan, jag hittade inga "kebakspett". Ingen som förstod.
Shopping har vi också hunnit med.



****************************************************************************

Nu är det jobb som gäller i tre veckor, innan det blir semester igen. Då ska vi till Leksand bland annat.
Och så ska jag gå teckenspråks kurs i två veckor. Spännande!



**************************************************************************

Ha det gott!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annemira

Välkommen tillbaka :-D



Kram



PS. Jag vill också gå teckenspråkskurs !!!

Postat av: beccaq

Trevligt att ni är hemma igen. När var det dags för sleepover då....



Vi får ringas nån dag.



Kramis

Postat av: Storsan

Välkommen hem!!

Men fasen då... att de inte hade kebakspett??

:o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback