Utmaningen

Jag blev utmanad av annemira!

1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?

Jag bodde i Stockholm och arbetade som förskollärare. Mitt liv bestod av mig själv, arbete, shopping och väldigt mycket fest!!! Ganska stor kontrast mot idag, med andra ord!

2. Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?

1. Gå upp
2. Se till att min man har koll på alla saker inför stora loppans operation, eftersom det är han som åker in med henne. (fats jag kommer att gå dit också!)
3. Jobba
4. Tvätta, städa, diska, laga mat, eller med andra ord - vardagsrutiner!
5. Måla färdigt huset, rensa alla rabatter, bygga klart badrummet, renovera tvättstugan, lägga plattgången - ta in på psyk!!!

3. Godis jag gillar?

Enklare att berätta att jag inte gillar choklad och sötlakrits. Men i brist på annat så går även detta bra!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?

Först svimma, sedan shoppa så klart. Och resa. Och jobba mindre. Och vara snäll mot mina nära och kära!

5. Städer/orter jag bott på?

Grums, Karlstad, Gran-Canaria, Alanya, Stockholm (Solna) och Stockholm (Nacka), Sälen och Borgvik.



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback