Tråkigt!!!!

När vi åkte hem från Grekland var vi lite försenade och vi landade på Arlanda ca 03.15 svensk tid. Då är det inte så svårt att lista ut att två små loppor är trötta och ledsna. Det var med andra ord lite kaos när vi skulle lämna flygplanet. Och mitt i detta kaos så blir vår kameraväska kvar på planet. Och den är och förblir borta!!!! Jag skiter egentligen i kameran, men alla bilder vi hade....

*************************************************************************************

Annars har jag jobbat några dagar nu och  skall fortsätta med det i drygt två veckor till. Känns helt OK nu när vädret är som det är. Fast jag hoppas att det blir bättre snart.
Fast jag är ensam på jobbet, och då gör man lite som man vill. Går på promenad, fikar lite längre, går och köper en glass etc.

************************************************************************************

I går var jag hos tandläkaren. INTE kul. Har bitit ut en stor bit ur en tand som de skulle fixa. Fick en bedövningsspruta först, men när de började att greja så känndes de. Då fick jag en spruta tll. Känndes lite ändå till att börja med. Men sedan....
Oj oj oj vad bedövad jag blev. Var där 09.00 och bedövningen släppt först efter 15.00. På förmiddagen kunde jag inte prata i telefon på jobbet, för det lät som om jag var full!!

Nu har jag bara två tandläkarbesök kvar. Ett litet hål som skall lagas och en visdomstand som skall dras ut. Då ska jag nog vara full på riktigt...

***********************************************************************************

Ha det gott!!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storsan

Ring om du behöver en langare innan visdomstandsbesöket!

flin

Postat av: Susanne

Tråkigt med kameran. Jag har dragit ut tre visdomständer och det var inga problem men full kan du ju vara ändå.

Postat av: beccaq

Ja fy vad tråkigt med kameran! Å du, en gång så blev jag bedövad med en massa sprutor för det inte tot, å sen kände jag mig verkligen inte bra... Konstiga grejer det där. Då är det bättre som du säger att vara full på riktigt... hehehe... Åh, jag måste ringa dig i morgon, fredag å skvallra lite...hehehe...



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback