Elpriser och kyla......

Just nu är det lite tråkigt med denna kyla. Vinter i all ära, men temperaturen kunde att få milda till sig lite. För två små loppor börjar det bli ganska långrandigt. Efter ca 1 timme utomhus, så fryser de in igen. Men all energi i deras små kroppar finns kvar och måste bara ut någonstans = inomhus. Mamma inte lika lycklig!!!!

Men just nu är jag nöjd med vårt fasta elpris. Mycket el går det åt,  men jag behöver inte få ont i magen....Känns skönt.

Så var det det där med resa också. Preliminärt så är det beställt. Två veckor till Turkiet i september. Flyger från Karlstad. Får semestern bekräftad av jobbet i början av nästa vecka och om det går i lås så skall anmälningsavgiften vara betald senast torsdag. Gott!!!!!



Denna vecka har jag jobbat i fyra dagar och det känns helt OK att vara tillbaka på jobbet igen!
Och nästa vecka blir det hela veckan.

Ha en skön helg!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pillargontanten

Lika mycket energi i pillargontanten också, trots hosta och andra små krämpor.... Låt dem rasa, plocka reda kan du göra till våren, när de är utomhus igen :O)

Kram!

Postat av: Sussilusen

En kopp kaffe snart kanske??? jag är beredd nu

Postat av: ErikaÖ

Hyllning till fast elpris...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback