En lista

Nu får ni veta lite mer om mig....
Och några är utmanade - se längst ned...


1. Hur gammal är du om fem år? 41.Hemska tanke!!!!
2. Vem var den sista du träffade? Min familj, som är runt mig just nu.
3. Hur lång är du? 170.
4. Vilken var den senaste film du sett? Sommaren med Göran.
5. Vem ringde du senast? Min man.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Att jag skulle vara hemma med ett sjukt barn idag, till en kollega.
7. Vad är dagens planer? Dagen är nästan slut men dagen hade inte så många planer, umgås med barnen.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Hon är här nu.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? 7.40.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Där min familj är.
15. Vilken plats föredrar du minst? Trånga folktäta platser..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ungefär som nu, men 10 år äldre.
17. Vad skrämde dig som barn? Hm. Mörker. Älgar, grävlingar...
18. Vem fick dig att skratta senast? Min man.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor o linne.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
26. Är du social? Både ja o nej.
27. Vilken är din favoritglass? Ingen - gillar inte glass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Först och främst resa någonstans.
29. Tycker du om kinamat? Ja.
30. Tycker du om kaffe? Ja.
31. Vad dricker du till frukost? Te
32. Sover du på någon särskild sida? Ja på rygg.
33. Kan du spela poker? Ja litegrann.
34. Tycker du om att mysa? Såklart.
35. Är du en beroendemänniska? Ja i perioder.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jadå.
37. Vill du ha barn? Nej, inte fler än de två jag har- tror jag!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Lite tyska, lite spanska o en del teckenspråk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Det beror på hur havet ser ut där jag är.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor helst, sedan kläder.
42. Äger du dyra smycken? Nej, något arvegods med lite värde i kanske det finns.
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Clementin.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Mina vänner - alla!
45. Välj ett ärr på din kropp? Ett på ca 20 cm rakt över vänster knä.
46. Vad har du för ringsignal? All summer long med Kid Rock.
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, några.
48. Flirtar du mycket? Nej. Bara med min man.
49. Vart togs din profilbild för din blogg? I vårt badkar.
50. Kan du byta olja på bilen? Nej inte byta, bara fylla på.
51. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
52. Vilken var den senaste bok du läste? Orkestergraven av Unni Lindell.
54. Läser du dagstidningen? Ja, NWT.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte just nu.
56. Dansar du i bilen? Nej men jag sjunger om jag är ensam.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RIX FM.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Shoppinglista
59. När var du i kyrkan senast? När barnen sjöng innan sommaren.
60. Vad ska du göra nu? Lägga barn och sedan se på TV.


Nu vet ni lite om mig. Jag vill veta lite om Sussilusen, Becca Q, Granne E och Lotta! Ni är utmanade.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pilargontanten

Okey, Lotta är väl jag det :O)

Jag antar utmaningen, och det var ingen dålig lista :O)

Får sätta igång direkt!

Postat av: Sussilusen

Oj då. Håller med Pilargontanten. Lång lista som jag behöver ta tag i genast.

Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback