Barn....

Barn, de kan vara elaka de!!!!! Visst var jag också det ibland när jag var liten och de allra flesta är det nog, både som barn och som vuxen.
Men när någon är elak mot stora loppan och jag ser att hon mår dåligt, då gör det ont i mig.
Under en längre period har detta pågått, men nu eskalerat. Och hon håller så mycket inom sig, som jag försöker att lirka ut - men det är svårt.
Fast ibland rinner det över, även hos henne, och då kommer så mycket ut i mammas famn. Stackars snälla underbara stora loppan.
Hon är en livlig och glad tjej, som är stark, ärlig och godtrogen. Men tyvärr utnyttjas detta och bryts ned.
Men vi kämpar tillsammans jag o loppan. Elakheter är till för att besegras!!!!!

Men det gör ont i ett mammahjärta!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Det är så fruktansvärt jobbigt att se sina barn må dåligt. Hon ska vara glad över att ha såna föräldrar som hon har. Då går det bra. Krama henne från mig och säg att tomten kanske skickar ett brev även i år. (vad önskar de sig?).

Postat av: Erika

Tråkigt!

Postat av: Sussilusen

Jag kommer gärna på kaffe. Hör bara av dig:)

Postat av: BeccaQ

Åhhh... KRAMA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback