Vilken helg!

Oj vilken underbar helg det har varit. Vi har varit ute hela dagarna och bara njutit av det härliga vädret. Alla i familjen, utom min käre make, har vågat sig på årets första dopp. Lite varmare får det gärna bli, men ändock helt OK.



Hade släkt kalas för stora loppan på lördagen, med god mat och dessert.
Och mors dag i dag. Fick en spikmatta av min kära familj. Ont men skönt. Till den fick jag en helt underbar sak - en skalpmassör.


Jösse vad underbar den var!!

Lilla loppan har varit lite småhängig i dag, så eventuellt får det bli vård av sjukt barn i morgon.

Sluttenta på min kurs har jag börjat med också. En mastig hemtenta. Skall vara färdig och inlämnad nästa helg, så denna vecka vet jag vad jag skall göra.



Veckan därpå har familjen två operationer framför sig, så då vet vi också vad vi skall göra.

Ha det gott!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annemira

Håller tummarna för att det ska gå så smärtfritt som möjligt, både med tentan och med operationerna.



Kram

Postat av: Erika

oj då verkar som ni får en jobbig vecka! Lycka till.

Postat av: Sussilusen

Jag håller med, det har varit en underbar helg. Ha det så skönt på mattan. Själv somnade jag på den igår. Jag kommer under veckan och grattar dina två minsta loppor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback