Tack!

Tack alla gulliga människor som stöttar och ger värmande kommentarer när man inte är på topp.
Hoppas att jag kan göra detsamma för er någongång.


Jag får väl acceptera mina kurvor, och se om jag kan minska omfånget på någon av dem innan sommaren. Men visst, det är varmt i vassen också.

**********************************************************************
I dag är jag bara trött, trött, trött.
För första gången på MÅNGA år var jag på krogen igår. Det var 20 (!) år sedan vi slutade 9:an. En mycket trevlig tillställning och roligt att återse se många igen.
Mycket gott att dricka fanns det på krogen också, därav min trötthet idag.
Sist jag var på krogen fick man röka inne, så då kan ni lista ut hur längesedan det var...
Men, kul var det.
Blir tidig kväll ikväll.


//Sunlinda (lite nöjdare med livet nu)

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Gött å läsa att vårdeppet, har släppt :O)

Krogen ja, vem orkar med sånt....

Postat av: Erika

Ja det är inte ofta man slänger ut pengar på krogbesök.

Postat av: beccaQ

Ja vad är det? Två år sedan man fick röka på krogen eller? Inte så länge sen då... hihihihi...



Skönt att du blivit lite mer dig själv igen vännen. Å ja, det borde ju t.o.m. va varmare inne i vassen ;o)



Kramar till dig och loppor och mannen :o)

Postat av: beccaQ

hmm... vart tog mn kommentar vägen??? orkar inte skriva igen jue... kramis

Postat av: beccaQ

Ja vad är det? Två år sedan man fick röka på krogen eller? Inte så länge sen då... hihihihi...



Skönt att du blivit lite mer dig själv igen vännen. Å ja, det borde ju t.o.m. va varmare inne i vassen ;o)



Kramar till dig och loppor och mannen :o)

Postat av: Annzingen

Jasså det är så längesedan sist, då var det på tiden =)

Ja var på hotellet i lörd en kanonkväll med en galen trubadur från Gunnarskog, han var super bra.

O sönd var mindre lyckad för min del men som man bäddar...

Men idag är jag pigg igen =)

Jag hoppas också på klassträff snart vi hade efter 10år så det är dax tycker jag (24år sedan...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback