Förkyld

Japp, då har en helg passerat och jag har knappt märkt den. Förkyld så in i bomben och med det följer tröttheten. Lilla loppan hade feber i några dagar + ont i halsen, så jag har mina aningar vart det kommer ifrån.

Men jag har läst mycket bra böcker, tack vare Granne E. Håller på med den tredje nu och de är kanonbra! Tack för lånet!
Tyvärr tar läsandet av de skönlitterära böckerna tid av kusrlitteraturen, men men - det är slutet på kursen nu =).

Nu väntar en tuff arbetsvecka, som sedan föls av en desto lugnare - SKÖNT!

Ha det gott!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

Kul att du gillar böckerna - jag sträckläste.

Postat av: Sussilusen

Snygg sida. Ligger själv i feber nu. Piss.

Postat av: Sussilusen

Å så fick jag en släng åt magen i eftermiddag. Kanske bara var något som skulle ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback