Mer shopping

I dag har jag och Sussilusen varit i stora staden för att fixa lite. vi hann också med en del shopping och en god lunch. Det var skönt med lite vuxet umgänge, utan loppor. Klart jag älskar dem, men en pause är aldrig fel.

Vad shoppade vi då?
Ja, det blev givetvis kläder. Tröjor, skärp, leggings och byxor. Både till lilla loppan och till mig.
Sedan fick jag ett paket på posten i dag, med en höst (och tidig vinter) jacka.
Jag blev såååååå nöjd.


Ser ut så här. (Stor bild...)

Sedan har jag beställt en ny mobiltelefon, då min har gått sönder. Så nu är det bara att vänta. Den kommer till veckan!

Och så blev det lite mat och lördagsgodis inför helgen.



Min stora passion i livet är smågodis, men just nu äter jag inte godis. Gissa vilken utmaning det är att gå i en jätte stor godisaffär, som BARA innehåller godis, för att handla godis till barnen - och inget till mig! Och Sussilusen tog all tid i världen på sig i just denna butik. OJ, OJ vad jobbigt det var. Men jag klarade det =)

I morgon blir det tjo, tjim och klackarna i taket!!!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pillargontanten

Å jag med har shoppat :O)

Ses i morrn! Pelargon i fickan, eller nånstans, jag har ingen ficka på min klänning....

I handen kanske?

Postat av: Sussilusen

Tack för en trevlig dag igår. Jag hade på mig min nya blus och byxorna igårkväll och är jättenöjd men har jag några kläder till i kväll? Neeej. Kom till oss efter 5 nångång så tar vi ett glas vin innan vi går.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback