Utmärkelser

Jag har fått utmärkelser av två av mina blogg-kompisar (Tusen tack Granne E & Sussilusen).

Så nu kommer mina utmärkelser:



Annemira: En förvirrad människa som har en härlig inställning till det mesta.

Annzingen: Kisse Jaaannsssson. En kul blogg där det händer spännande saker!

BeccaQ: Min kära "tant" som befinner sin alldeles för långt bort. Din blogg är min räddning till kontakt.

Granne E: En ofta uppdaterad blogg där man får ta del av familjens vardag och tokigheter. Jag är en av dina dagliga besökare.

Sussilusen: Mitt allt i bloggvärlden, och den riktiga världen också! Tack för att du alltid finns!

Storsan: Min allra roligaste bloggkompis som tyvärr lämnade denna jord för tidigt. Men jag klarar inte av att lämna din blogg än. Vet att du fortfarnde finns med oss, på något sätt.

Vimmelmamman: En blogg som blandas av glamour och verklighet, ett kast mellan glitter och cancer.

Pernilla W: En kul blogg där man får ta del av en kändis vardag, också full av bra recept.



På dessa 8 bloggar kikar jag in nästan dagligen, och trots att vi inte ses "irl" så känns det som om vi är ganska nära....
Tack för att ni delar med er av era liv!!!

//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Tack så himla mycket. Kul att det är ömsesidigt, det kunde bli jobbigt annars. Kram

Postat av: Erika

Tack själv...

Postat av: annemira

Tack för utmärkelsen :-D Jag har faktiskt redan "skickat vidare"



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback