Utmanad igen!

Jag har blivit utmand från två håll, från Sussilusen och från Granne E,så det är väl bäst att jag gör något åt detta.

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du? Linda

2. Ett ord på fyra bokstäver: Lava

3. Flicknamn: Lotta

4. Pojknamn: Linus

5. Yrke: Läkare

6. Färg: Lavendelblå

7. Klädesplagg: Långkallsonger

8. Mat: Lasange

9. Sak i badrummet: Lampa

10. Plats/stad: Linköping

11. En orsak att vara sen: Lat

12. Något man skriker: Låt bli!

13. Film: Lotta på Bråkmakaregatan

14. Något man dricker: Latte

15. Band: Latin Kings (Ööö finns de fortfarande???)

16. Djur: Lo

17. Gatunamn: Ljunggatan

18. Bil: Land Rover

19. Sång: Love Hurts


Jag utmanar BeccaQ, Annemira ocg Annzingen.
Har nog ingen mer att utmana men om du läser här, inte är utmanad redan - så känn dig utmanad!

Trevlig helg!

//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annzingen

Ja jag ska anta utmaningen, men funderar på det som står i info om utmaningen:

"Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!"

Man får inte skriva sitt namn som svar, linda du får in o ändra namnet....undrar va det blir då???

I dag ska jag tll hab i Arvika (jobba fast man är ledig, men jag tar ut det en annan dag =)

Postat av: annemira

Utmaningen antagen, utförd och vidarebefordrad



Mötti Härs :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback