Tack!

Tack gulliga NI - Granne E och Pillargontanten för råd och stöd.

Jag tror inte att jag äter för mycket grönsaker, har minskat ned på dem kraftigt under den sista veckan.
Vet inte om jag äter för lite fett, men jag tror inte det. Känns som om jag skulle vilja ha en tabell - SÅ här mycket får du ta av denna produkt etc. Men jag äter till jag är mätt - inte proppmätt. Äter inget mellenmål på fm, gjorde jag alltid innan. Nu står jag mig gott och väl på min frukost ända fram till lunch. Tar ett mellanmål på em eftersom vi inte äter middag förens 17.30. Sedan äter jag inget mer. Behöver inget mer. Svårt och veta om det är för mycket eller inte.
Men som ni skriver - jag kanske kan få lite svar på föreläsningen.

Men jag känner mig stressad - Thailand närmar sig och jag tror inte de har lika mycket vass att gömma sig i, som vi har här hemma.....



//Sunlinda (fortfarande deppig, men det känns lite bättre med lite stöd...)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det kanske är som du sa till mig; Kroppen är så van att svälta så den tar till sig allt den får men den går över.

Postat av: Erika

japp det är nog så!

Du är som mig - tabell, kalori och light förstörd!! Jag vet hur det känns. Det känns gööörkönstigt. Men försök att inte tänka....

Postat av: Pillargontanten

Det finns tabeller, men ät när du blir hungrig, och öka på mängden fett till det dubbla, även om du tycker det är mycket:O)

Skaldeman, har uträkningar i sin bok, den har grannen E lånat av mig, hör med henne :O)

I thailand, finns inte en enda vassrugge att gömma sig i, och vet du varför? Det behövs inte, för du duger precis som du är! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback