Jobbigt sugen!!!

Just nu är jag SÅÅÅÅÅÅ sugen. Har inte haft så stort sug sedan jag startade med LCHF.
Men just nu vill jag ha;
GODIS
SMÖRGÅS
GODIS
GODIS
GODIS
SMÖRGÅS

Fet mat står mig just nu uppe i halsen och jag känner ett litet lätt illamående.

Tänk att få ta en kopp The och en god smörgås......

En riktigt stor godispåse med salt & surt......

PHU......

Hånglade precis med min man. Han blev överaskad. Orsak - han hade ätit hallonbåtar och smakade gudomligt gott. Jag sa inte det till honom, kan såra hans manliga ego. Så han är fortfarnde lika överaskad.

Jaha, en lååååååång kväll blir detta.....

//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pillargontanten

Ta en kopp the, en ostskiva, med skinka och gurka på, det blir som en macka, eller spring över till Grannen E hon har kanske nåt LCHF Bröd bakat :O) Tjockt med smör på det och ett gott pålägg i mängd... Mmmm!

Stå emot, även om det är jobbigt, det grejar du :O)

Postat av: Sussilusen

Bit i hop. Det släpper snart. Jag och pillargontanten har en gång i tiden slutat röka så vi vet att det går. Mannen din är lycklig nu kan jag tänka.

Jag saknar tips på enkla mättande mellanmål som jag kan äta på bussen vid 3-tiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback